Köşe Yazıları

27 Ocak 2012 Cuma

Ben Bir Kadınım..

Ve

6. hislerim kuvvetli birçok yaşananı hissedebiliyorum.
Sevdiğim erkeğin sadece bana ait olmasını isterim.
Aşık olduğum adama dünyanın en iyi aşçısından daha pimpirikli yemek yaparım.
Mutfağa birinin girmesinden nefret ederim.
Eğer aldatılırsam; dünyayı yok edecek gücün elimde olduğunu düşünürüm.
Eşyalarımı benim koyduğum yerde bulmazsam sinirlenirim.
Düzenime, düzen getirilmesini sevmem.
Eğer regli döneminde isem; en mutlu anlarda ağlar, hiç olmayacak şeylere güler ve deli gibi çikolata isterim.
İşime geleni yapar, işime gelmiyorsa anlamamakta ısrar ederim.
Özel günlere acayip takıntılarım vardır.
Hem cinslerim ile dedikodu yapmayı severim.
Topuklular dişi oluşumu simgeler.
Çenemle, en mülayim insanı bile deli edebilirim.
Yanıma yakışanı, üstüme zayıf göstereni isterim.
Eğer benle yaşayacak bir insan bulursam o zaman gerçek bir kadın gibi hissederim kendimi.
Ulaşılmaz kavramını hep hedef seçerim.
Ve sevdim mi tam anlamıyla sever nefret ettim mi tek kalemle silerim.
Sonuçta ben bir kadınım ve anlaşılması imkansızım.

Hiç yorum yok: