Köşe Yazıları

30 Ocak 2012 Pazartesi

Garip bir şekilde yaptığım hatalardan, bana geri dönenler harika sonuçlar oldu.

Koca bir seneye neler sığmadı ki. düşündüğümden ya da beklediklerim fazlasını aldım sanırım.
Duyguları en uç noktalarını yaşamak ya da dibe vurmak güzeldi.
Bazen uçurumun kenarında dolaşırmış gibi alınan riskler, mikrofon yutmuşcasına yüksek sesle atılan kahkahalar, bardaktan boşalırcasına akan gözyaşlarım, içimdeki şeytan tüyüne kapılıp bana yaklaşan insanlar, temmuz ayının kavurucu sıcaklığından bile sıcak olan sevgim, kışın en soğuk ayazlarından da soğuk nefretim, fırtınadan kurtulamayıp karaya oturan gemiler gibi yıkılıp giden hayallerim… Hepsi benimle kocaman bir yılı bitirdi.
Ama; yeni gelen senede tanıdığım bir insan, eski giden senede hayatıma aldığım ve pişmanlık diyebileceğim biri tarafından geldi. Sanırım kaybettiklerimin yerine; kaybettiğim şeylerin bıraktığı boşluğun daha fazlasını kaplayan güzellikler gelip buldu beni.
O kendini daha bilmiyor ama beni mutlu etti. Tanımak güzeldi seni. 
Hoş geldin.

Hiç yorum yok: